Salı, Mart 17, 2009





Sana bağlanmaktan nefret ettim hep
Kurtulmak tatlı bir oyundu
Beni doladığında saçlarına
Ne uzundu saçların Zeynep
Aznavur pasajının saklı kokusunda
Müzik seslerinin eşliğinde
Ne çok basamaktı çıktığımız


Sana bakardım uzunca
Bakarken nefret ettim hep
Beni kendime yabancı yaptığında 
Ne derindi bakışların
Ne büyük kayboluştu gülüşün
Boğulmak gelirdi içimden
Maçka parkının saklı esintisinde
Solgun ağaçların altında
Ne döküldü sonbahar yaprakları


İçime işlediğinde nefret ettim senden hep
Yanında olmak bahardı 
Aç kalktığım hayata taze dolmaktı
Saklı bir temmuz gecesinin dalgalanan sesinde
Yorgan gibi saran yıldızların altında
Ne taşlıydı yastığımız


Salaş bir barın laf kalabalığında
Sütunlu sinemanın anlayamadığım filminde
Yeni pişmiş lazanyanın dumanında
Ne çok sakladım seni 
Nefret ettim,sen her gittiğinde
Saklı kelimelerde eksik kaldın bana

Karga Kara



 

19 Kasım 2007 Pazartesi, 11:06 

0 comments:

Yorum Gönder